Γνωρίστε την πιο αποτελεσματική δίαιτα και απαλαχθείτε από τα περιττά κιλά γρήγορα και απλά

Η δίαιτα Dukan με απλά λόγια...

Το 1975 στο Παρίσι ήταν η πρώτη επαφή του Pierre Dukan με την παχυσαρκία. Εκείνη την εποχή το να είσαι υπέρβαρος ή παχύσαρκος αντιμετωπίζονταν αποκλειστικά με δίαιτες περιορισμένων θερμίδων και μικρές ποσότητες φαγητού. Τότε ήταν που ο Dukan σχεδίασε ένα νέο εναλλακτικό τρόπο, ώστε οι ασθενείς του να μην παίρνουν ξανά το βάρος που έχασαν. Τη νέα αυτή επαναστατική προσέγγιση εξέδωσε το 2000 μετά από 20 χρόνια μελέτης. Από τότε η Δίαιτα Dukan έγινε η πιο γνωστή δίαιτα απώλειας βάρους στο κόσμο και ο Pierre Dukan είναι συγγραφέας 19 βιβλίων, τα οποία έχουν μεταφραστεί σε 16 γλώσσες και έχουν διαβαστεί από πάνω από 24 εκατομμύρια αναγνώστες. 

Η ΔΙΑΙΤΑ DUKAN

Γαλλική επαναστατική μέθοδος για οριστική απώλεια βάρους.

Δίαιτα υψηλής πρωτεΐνης, χαμηλών λιπαρών και χαμηλών υδατανθράκων.

• Dukan - Με τέσσερις φάσεις, που καθορίζουν από την αρχή τις διατροφικές συνήθειες και βοηθούν στη σταθεροποίηση του βάρους.

Dukan II- νέα, ήπια εκδοχή της διάσημης δίαιτας, η οποία είναι εξίσου αποτελεσματική με την πρώτη, δραστική μέθοδο βασιζόμενη στα «7 σκαλοπάτια» της διατροφικής κλίμακας κάθε εβδομάδα. Η δίαιτα Dukan υπόσχεται ότι εάν ακολουθήσεις τις οδηγίες, θα μπορέσεις να πετύχεις το βάρος που θες, το πραγματικό βάρος που μπορείς να αποκτήσεις και να το διατηρήσεις για την υπόλοιπη ζωή σου.

Dukan Η Dukan I,

η πρώτη δίαιτα του Pierre Dukan, χωρίζεται σε 4 φάσεις, με τις 2 πρώτες να είναι εκείνες που εξασφαλίζουν την απώλεια κιλών, ενώ οι 2 τελευταίες συντελούν στη σταθεροποίηση του ιδανικού βάρους: 

Φάση Α΄- Επίθεση:

Η φάση της «Επίθεσης» αποτελείται από κατανάλωση καθαρής πρωτεΐνης και αποτελεί ένα δυνατό ξεκίνημα στη δίαιτα. Η διάρκειά της εξαρτάται από την ηλικία, το βάρος που θέλεις να χάσεις και το πόσες δίαιτες έχεις κάνει στο παρελθόν. Κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης, μπορείς να φας 68 τροφές υψηλής πρωτεΐνης, οι οποίες προκαλούν άμεση και αξιοπρόσεκτη απώλεια βάρους. 

Φάση Β΄ - Κρουαζιέρα:

Στη φάση της «Κρουαζιέρας» προσθέτεις 32 λαχανικά, τα οποία θα σε συνοδεύσουν έως το βάρος – στόχο. Η φάση βασίζεται στη «δίαιτα των εναλλασσόμενων πρωτεϊνών», κατά την οποία οι μέρες κατανάλωσης τροφών καθαρής πρωτεΐνης εναλλάσσονται με μέρες κατανάλωσης πρωτεΐνούχων τροφών και λαχανικών. Συνολικά μπορείς να επιλέξεις από 100 φυσικές τροφές. Η μέση διάρκεια αυτής της φάσης είναι βασισμένη σε ένα πρόγραμμα 7 ημερών για κάθε κιλό που θέλεις να χάσεις. 

Φάση Γ΄- Σταθεροποίηση:

Η φάση της Σταθεροποίησης αποσκοπεί στην πρόληψη του φαινομένου «γιογιό», που εμφανίζεται μετά από κάθε απότομη μείωση του σωματικού βάρους. Είναι μια περίοδος κατά την οποία το σώμα είναι εξαιρετικά ευάλωτο, επειδή έχει την τάση να επανακτήσει τα κιλά που έχει χάσει, γι’ αυτό η διάρκειά της είναι πολύ συγκεκριμένη: 10 ημέρες για κάθε κιλό απώλειας βάρους. Είναι κρίσιμο να ακολουθήσεις ένα ακόμα σημαντικό βήμα όταν έχει αρχίσει η φάση της «Σταθεροποίησης»: μια ημέρα κατανάλωσης καθαρής πρωτεΐνης (π.χ. κάθε Πέμπτη). 

Φάση Δ΄- Συντήρηση:

 Η φάση της «Συντήρησης» είναι η σημαντικότερη από τις τέσσερις φάσεις του προγράμματος και βασίζεται σε τρία απλά μέτρα ασφαλείας που είναι απαραίτητα για τη διατήρηση του βάρους σου: Πρώτον, μια σταθερή ημέρα την εβδομάδα (π.χ. κάθε Πέμπτη) για την υπόλοιπη ζωή σου, κατά την οποία θα ακολουθείς τη φάση της επίθεσης. Δεύτερον, τέρμα στα ασανσέρ. Τρίτον, τρεις κουταλιές της σούπας πίτουρο βρώμης την ημέρα. Αυτοί οι τρεις μη διαπραγματεύσιμοι και αυστηροί κανόνες είναι αρκετά σαφείς και αποτελεσματικοί για να τους ακολουθήσετε σε βάθος χρόνου.

 

ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΙΑΙΤΑΣ DUKAN

 H Δίαιτα Dukan είναι τόσο επιτυχημένη διότι είναι:

• Γρήγορη & αποτελεσματική: χάνεις βάρος από την πρώτη ημέρα της δίαιτας

• Φυσική: τρως μόνο φυσικά προϊόντα (κρέας, γαλακτοκομικά, λαχανικά) • Απλή: 4 ξεκάθαρες φάσεις, με πολλές συνταγές για κάθε φάση

• Αποτελεσματική μακροπρόθεσμα: οι τελευταίες δύο φάσεις θα σε σταθεροποιήσουν στο νέο σου βάρος

• 35% όσων έχουν κάνει τη δίαιτα Dukan κατάφεραν να διατηρήσουν το ιδανικό τους βάρος για πάνω από δύο χρόνια (πανευρωπαϊκή έρευνα της Iphop)

• Δεν πεινάς, αφού μπορείς να φας από 100 φαγητά όσο θες!

• Έχεις πάνω από 1200 γευστικές συνταγές